وبلاگ کارکنان و بازنشستگان بانک سپه

اینجا مکانی برای بیان و شنیدن نظرات همکاران(رسمی و قراردادی) و همچنین بازنشستگان بانک سپه می باشد.

وبلاگ کارکنان و بازنشستگان بانک سپه

اینجا مکانی برای بیان و شنیدن نظرات همکاران(رسمی و قراردادی) و همچنین بازنشستگان بانک سپه می باشد.

نظر یک همکار......

با سلام خدمت همه همکاران همه ما بدهکاریم یکی پیش دخترش بخاطر جهیزیش شرمندست یکی پیش پسرش یکی پیش زنش ودیگری پیش همه قسط ماشینش عقب افتاده چکش برگه خورده بقال محله تا میبینه رد میشه جلوی صد مشتری میگه کارمند بانکه ولی شیش ماهه امروز و فردا میکنه تا بدهیشو بده... خلاصه اگر کسی از همکارها اطلاعاتی از نحوه بیمه عمر کردن تو این دفاتر بیمه داره رو کنه که خدا وکیلی از شرمندگی جلوی زن و بچه ام به اخر خط رسیدم میخوام هر طور شده یک کاری براشون انجام بدم و خودمو بیمه عمر کنم و با ماشینم بزنم به دل جاده و برم زیر تریلی. تو دره ایی تا هم خودمو از این فشار روانی خلاص کنم و هم زن و بچه ام رو از این بی پولی آقای ......... ننگت باد که پرسنل صدیق و زحمت کش بانک سپه رو به ورطه نابودی کشوندی شرمت باد

نظرات 131 + ارسال نظر
بازنشسته جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 12:33

سلام وعرض ادب محضر همکاران محترم
در منطقه کرمانشاه خبرها حکایت از ان دارد که بازی با مهره ها کم کم داره تمام میشه ومدیر بیچاره منطقه دیگر دوران بازیش تمام ومهره مورد نظر آقایان قراراست جایگزین شود عمر معاون اعتباری هم که با فشار نماینده سابق سرکار امد کم کم روبه پایانه وایشان در حال رایزنی برای ماندن می باشد خیلی جالبه منطقه کرمانشاه یکی از بی نظیر ترین مناطق می شود

بازنسته دغدغه دار جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 00:59

خدایا کمک مان کن ابراهیم وار مبارزه کنیم با هوای نفسمان واعتقاد داشته باشیم به اخرت وعاقبت کارمان نه فقط شعار را سرلوحه کارمان قرار ندهیم انشاالله مدیران محترم بانک قدری بیشتر به فکر کارکنان بویزه بازنسته ها باشن متاسفانه در منطقه کرمانشاه تمام شرایط ریز ودرشت تحت تاثیر مسائل فامیلی خانواده حاکم بر این منطقه قرار گرفته هرچه هم ما داد میزنیم گویا اقایان ایمانشان گوشه ای گذاشته واز ترس مدیر جرات حتی مقابله با بی قانونی را ندارن خواهش می کنیم یا مسعولیت قبول نکنید یا مردو مردانه با ظلم برخورد کنید نه این که فردا که این اقای مدیر رفتن شروع کنید جوسازی کردن وهرکسی شیر باشد که با توان من مدیر رفت امروز با این بی عدالتی ها برخورد کنید بخدا این پست ومقام ها در برابر حق الناسی که به عهده شما می باشد ازشی ندارد در منطقه آفت زده کرمانشاه دیگر کسی از بستگان وهم روستای های مدیر نمانده که سر کار بیاورن حالا شروع کردن به استخذام بستگان خانم اقای مدیر ومتاسفانه یکی از خانم های فامیل شان که استخدام کردن با ده ماه خدمت به دایره رفاه منطقه تحمیل کردن واین کار بدور از عدالت وانصاف می باشد واقعا سیستم های نظارتی بانک خودشون بخواب زدن یا حق الناس دیگر معنی نذارد ما با حدود سی سال سابقه چیزی که بیاد داریم تا رسیدن به پست کارمندی وبالاتر خیلی هم تلاش میکردی باید بیش از ده سال سابقه میداشتی نه با ده ماه در ستاد منطقه که اصلا برای خیلی ها دست یافتنی نبود برسی فکر کنم اقا متوجه شدن که اخرهای خدمتشان در بانک می باشد تمام تلاش شان دارن مکنن که کسی از فامیل جا نمونه که در بانک استخدام نشده باشن وایشان برن با این همه جوان بیکار از مردم عادی وفرزنذان ما همکاران وخانواده معظم شهدا جانبازان ازادگان متاسفانه اینها به راحتی سر کار میان کی می خواهد پاسخگو باشد انشاالله همکاران شاغل جرات پیدا کنن وکمیسیون اصل 90مجلس وسازمان بازرسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه ذرش به روی همه باز است وبی اغماض رسیدگی خواهند کرد پس بیدار بشوید که حق گرفتنیست انشاالله

کارمند پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 07:45

سلام
مدیر محترم وبلاگ با تبریک فرارسیدن عید قربان به جنابعالی خانواده محترمتان وکلیه همکاران وخانواده محترم انها خواهشمند است بروز رسانی فرمایید مطلبی روز قبل ارسال کردیم

بازنسته دغدغه دار بانک جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 21:54

با سلام
همکاران محترم منطقه کرمانشاه من ی بازنشسته زیر خط فقرم چون تبیض باعث شد خودم در منطقه کرمانشاه بازنشست کنم والان هم دوستانم هر وقت من میبینن میگن خوش بحالت اما هر روز برای خانواده ای که بر ای منطقه خیمه زدن و متاسفانه هر روز انگیزه را از همکاران میگیرن دعا مکنم که بیشتر در این سمت های دنیایی باقی بمانن چون اعتقاد دارم به این که دیر یا زود بوی گند این تبیض ها بلند میشه وهمکاران متوجه گندکاری های انان خواهند شد متاسفانه مدیر محترم ناحیه هم هرروز بر افزایش سپرده ووصول مطالبات تاکید داره اما نمی پرسه وبررسی نمی کنه که این فشارها در منطقه کرمانشاه برای بعضی افراد وبعضی شعب هست در این منطقه قابل توجه این اقای مدیر ناحیه بعرض میرسانم که فامیل های اقایان با مطالبات بالا اصلا فراموش شدن کاش ایشان بررسی کنن که چه همکاران وچه شعباتی پیگیر وصول مطالبات هستن وچه شعبه هایی که فامیل های اقایان در بعضی شعبات مطالبات دارن چرا پیگیری نمیشه کاش خدا را برای عمل کرد همه در نظر بگیرین انشاالله که قدیمی ها هم مثل من زودتر بازنشست بشن واین همه تبعیض نبینن
سفرش مولا علی ع به مالک اشتر. ای مالک مپندار که آدم های نیک رفتار وبدرفتار در نظرت یکسان باشن
ای مدیرانی که هر روز با نام علی ع شروع میکنی یک بار هم به نهج البلاغه مولا سر بزنید وراهتان را بدرستی پیدا کنید انشاالله

آزاد چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 23:17

چرا دارم اینجا مینویسم خودمم نمیدونم حسم شبیه کسیه که طناب رو دور گردنش پیچیدن و روی صندلی ایستاده. صندلی رو از زیر پام نکشیدن اما حلقه طناب لحظه به لحظه تنگتر میشه. دیگه نمیتونم نفس بکشم حس میکنم کبود شدم و منتظرم تموم بشه ثندلیو از زیر پام بکشین میخوام زندگیو تو مرگم پیدا کنم...مرگ من سال ۸۸ شروع شد یه مرگ دردناک تدریجی.‌متاسفم عمرمو تباه کردم متاسفم از خودم از زندگیم از خانوادم معذرت میخوام لطفا تمومش کنین. نمومش کنین. جرم من اینه که تحویلدار سپه شدم نابودم کردین انتخابم غلط بود محکم شدم به مرگ دیگه کافیه

465/22000 پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 01:34

سلام همکاران عزیز
چند روز پیش مطلبی ب عنوان درد دل با همکارن عزیز داشتم که فراموش کردم ب عرضبرسانم که این همه مشکلات مختص من بازنشسته ۹۱ میباشد بعضی همکارا لایک منفی داده بودت چرا که شاغلین عزیز وضعشان از ما بازنشستگان که دارای عروس و داماد ونوه و پسر بیکار .....‌‌‌‌‌ب امید روز های بهتر برای بانک سپه عزیزمان

۴۶۵/۲۲۰۰۰ پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 00:59

همکاران عزیز
درد دلی که در اول صفحه عرض شد درد دل یک بازنشسته بود 46972

بازنسته بدبخت چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 21:41

سلام
درسته ما بازنشسته ها بدبختیم اما خدارا شاکریم که نبودیم این همه تبعیض ببینیم
این همه بی عدالتی ببینیم واین همه بی حرمتی وفخر فروشی ببینیم در زمان مااگر کسی پدر یا مادر به رحمت خدا میرفت خبری از مرخصی فوت بستگان درجه یک نبود اما محبت ودوستی ومردانگی بین همکارا اونقدر زیاد بود اگه یک هفته. هم نبودی همکارا پوشش میدادن اما الان اقایان هرکدام از بستگانشان فوت کند (که خدا رحمت کند) دیگه مرخص خودشان جز سایر بستگان میزنن واین مصداق سوء استفاده بوده ودر قانون سوءاستفاده از جایگاه جرم است
در زمان ما وقتی بازرسی اعزام میشد با همه سختگیری هاش در شعبه اونو به چشم مهمان می پدیرفتیم وتمام تلاش مان حفظ ابروی کرمانشاه ومنش پهلوانی ومهمان نوازی کرمانشاهی ها بود اما متاسفانه مطلع شدم بازرس های اعزامی در کرمانشاه چند روز پیش برای قند وچای وادویه باید خواهش میکردن ودرخواست می نوشتن این رسم مهمان نوازی نیست وبرای کرمانشاه با اون منش پهلوانی بسبار تاسف بار است انشاالله بزودی با تغییرات مثبت دوباره به اون محبت وصفا وصمیمیت در بین همکاران برگردیم که ما ها که پا به سن گذاشته ایم دوباره ببینیم شادابی ونشاط همکاران شعبه را که به تبع ان ما هم در مراجعات به ستاد وشعبات شاهد احترام به پیش کسوتان باشیم
مدیران وهمه کارکنان بدانن که قدیمی ها گفتن که در همیشه رو ی پاشنه نمی چرخه
کاری کنی که پشیمان نشوی چون قدرت همیشگی نیست

بی کس دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 22:57

سلام خدمت همکاران گرامی
در منطقه کرمانشاه متاسفانه عزل ونصب ها فقط به خواست وسلیقه یک نفر انجام میگیرد مدیر منطقه هم متاسفانه چون منتسب به اقایان می باشد هیچگونه دخالتی در تین امور نمی کند یعنی ببخشید نمی تواند بکند در این منطقه یکی از عزیزان که یارو وهمراه معاون محترم پرسنلی بود ودر خرید کت وشلوار وعطر وادکلن همراه ایشان بود به لطف این همراهی به انچه که حقش نبود رسید وهنوز هم خودش باور ندارد که به این سمت منصوب شده در جای دیگر عریزی که یک سال نتوانست شعبه درجه چهار را به سپرده قابل قبول برساند شعبه را نابود کرد وادغام شد اما با توجه جز جذب سپرده هر کار دیگه بلد بود با انتصاب آقای معاون منطقه خواهرزاده مدیر عامل شروع کرد به چاپ پیام تبریک در روزنامه های محلی وریس شعبه ادغامی به عنوان ریس شعبه درجه چهار الف منصوب وریس زحمت کش قبلی ان چون بلد نبود پیام تبریک وبنر چاپ کنه به شعبه ای منتقل گردید که حداقل شش ماه نگذشته از حضورش در ان شعبه شعبه با تنزل درجه مواجه شد اخه این آقا از اقلیت دینی می باشد در شعبه دیگر که ریس آن شعبه دارای مدرک فوق لیسانس می باشد وگویا حقشو بعد از بیست سال بیشتر از آقایان خواسته که به روابط عمومی برود که مدت بیش از چندین ماه بدون ریس می باشه در زمانی که در مرخصی بوده بخاطر این که از مرکز استان دورش کنن و موی دماغ نباشه ابلغ این اقا را برای شهرستان زدن ریس کارگزینی خواهرزاده مدیر معاون پرسنلی خواهرزاده مدیر ومدیر هم دخالتی نداره ًًً کجای سیستم بانک دیدی که یک نفر خدمتگزار بعد از گذشت حداق چهار پنج سال به عنوان معاون درجه دو منصوب شود جز نسبت فامیلی با اقای مدیر حالا بماند از اخبار انتصابات جدید که در راه است مطالب جالب تری را بعرض تان خواهم رساند همین یکی دوروز پیش گذری به مدیریت داشتم اقای معاون غوغا کرده

بی کس یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 12:36

سلام علیکم
جناب مدیر وبلاگ لطفا کامنت منو در رابطه با منطقه کرمانشاه بود رو وبلاگ بزارید ممنون میشم اون مطالب مشکل خیلی از پرسنل این منطقه می باشد نکنه خدای ناخواسته شمام اره دیگه به جرگه اقایون پیوستی گزینشی کامنت ها را میزاری؟ خدا نکنه چنین باشه

۴۶۵.۲۲۰۰۰ شنبه 31 تیر 1396 ساعت 20:15

همکارلن سلام
درد دلم زیاد با داشتن داماد و دو پسر بزرگ و بیکار و با حقوقی تورم پدرشو در اورده و فرصت نمید که ته حساب بشیند همش بلافاصله خرج می شود باور کنید که پسر بزرگم چندین روزه از منزل خارج نشده چرا چو لباس هایش باره و کاملا کهنه و غیر قابل استفاده می باشن این اتفاق کلان داره دیوانهام می کنه کارمند باک سپه با ای سرو صدا و وجه اجتماعیش باید در چتین وصعیت بد اقتصادی باشد رلستی از یجچال خالی ام براتان چیزی نگفتم کاش می شد عکسی بگیرم و مسولین دل سوز ببیند ......خدا ب دادمان برسد ..

بی کس جمعه 30 تیر 1396 ساعت 21:25

سلام
جناب مدیر وبلاگ لطف کنید مطلب قبلی که ارسال کردم بزارید اگر هم ایرادی داره لطفا ایراد بنویسی تا اصلاح کنم توقع ما اطلاع رسانی دقیق نه گزینشی خدای ناخواسته به کسی توهینی نکرده بودیم

بی کس پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 23:23

با سلام جناب مدیر وبلاگ زحمات جنابعالی را ارج می نهیم
پیشنهاد میکنم لطف بفرمایید نظرات را هرروز بررو ی وبلاگ قرار دهید
چون اکثر مطالب ممکن است در همان روز تاثیر گذار باشن
بازهم ممنون زحمت شما هستیم

بازنشسته چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 23:48

سلام
چرا برای بازنشسته ها خدمات هماهنگ پرداخت نشد؟
کی پرداخت میشه؟
مابه التفاوت کی واریژ میشه؟
بازنشسته ها اگه تا حقوق ماه بعد خدمات هماهنگ رو برای بازنشسته ها واریز نکردن همه جلوی کانون برای اعتراض به حق حقوق که تا حالا به ما پرداخت نکردن و تعبیض برای بازنشسته ها جلوی کانون جم بشیم تا از این وعضیت که داریم پیگیری بکنن و تا پرداخت اعتراض بکنیم
از همه بازنشسته ها درخواست داریم که با هم هماهنک بکنید

بازنشسته چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 23:33

سلام
اقای مدیر چرا کامنت من رو تایید نکردی میشه بگی؟
چیز بدی گفتم که تایید نکردی؟
شما چرا کامنت بازنشسته ها رو تایید نمیکنید؟
بازنشسته ها براتون ارزش ندارن که کامنت من رو تاید نکردی؟
اقای مدیر این همه من اون روز تایپ کردم زحمت کشیدم اما شما تایید نکردی ازتون خیلی ناراحت شدم

Fartakفقط یک اسم است چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 15:47

همکاران خوبم شرکت طرف قرارداد نمی ایند اینجا پیام به این عریض و طویلی بنویسند . با شناختی که من از آقایان دارم این نگارش کاملا منطبق بر نگارش دو بزرگوار مخاطب خودمان بخصوص آقای کارشناس کسب و کار است که با اسم شرکت ... درج کرده اند

به خانم یا آقای سواد سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 18:11

دوست عزیزم این موردی که شما فرمودین اصلا همکار بانکی نیستن ایشان شرکت طرف قرارداد بانک هستن و دایه دلسوزتر از مادر برخی ها
واسه همین یعنی دقیقا بعلت اینکه مثل دوستاشون دانش و تخصص بالایی دارن "راجع به" را "راجب به" مینویسن

منتظر دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 23:42

ای بابا، یکی نیست بگه آدم های ناحسابی پرسنل روی وام ضروری حساب کردند.....
گیر چه دی....هایی افتادیم

همکار یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 15:37

مدیر جان سلام
جان هر کی دوست داری یه خبری ازوام خودرو بده.
اگه امیدی هست هنوز بگو اگه نیست هم بگو خیالمون راحت کن.
تا کی میخوای ساکت باشی.
قسمت میدم جوابمو بده و یه چیزی بگو تا اینقدر نگران نباشیم.
ممون برادر

بهبهو یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 08:45

مدیر کجایی احتمالا رفتی یکی از اقامتگاههای لوکس بانک مختص مدیران رده بالا که نیستی

رها جمعه 23 تیر 1396 ساعت 19:47

سلام
دوستانی که نوبت وامشون تیر ماه بود چه خبر از وام؟ بالاخره کی پرداخت میکنن

ع پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 16:42

قابل توجه مدیر سایت لطفا متن زیادرا ثبت نکن. ومشکلات:شخصی افراد راثبت نکن

بازنشسته درمانده پنج‌شنبه 22 تیر 1396 ساعت 15:19

سلام
پس چی شد؟، بازنشستها ول معطلند؟، یا بهتره برند بمیرند؟
البته راهی هم جز مردن باقی نمیمونه با این چندرغاز حقوق
دیگه من وامونده شدم نمیدونم چیکار کنم ،کجا برم ، دردمو بی کی بگم
پس خدا جون کجایی؟ چرا به داد ما نمیرسی؟

بهبهو چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 11:06

مثل اینکه مدیر رفته گل بچینه

از طرف بازنشستگان چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 10:46

سلام / چرا چیزی به حقوق بازنشستگان که هی گفتند اضافه میشود /نشد /و چرا حق اولاد ورفاه خانواده نسبت به سال قبل اضافه نگردیده / درزضمن چرا حق معیشت از طریق موسسه رفاه وتامین آتیه چیزی به بازنشستگان اضافه نگردیده /باتشکر

حیقیوق! سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 22:28

به سلامتی و مبارکی حیقیوق رو هم ساعت 10 شب واریز کردن... این همه تأخیر و لفت و لعاب دادن همه ش واسه 500 هزار تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا این 500 هزار تومن چی هست؟؟؟ مابه التفاوتش چی می شه؟ پول مرخصی ها چی شد؟ اگه قراره این پول ها رو ندن پس ما چرا باید اینقدر تو این بانک جون بکنیم؟؟؟ پس حداقل ساعت و مقدار کار مون رو کم کنن! آخه مگه می شه آدم کارش بیشتر بشه پول تو جیبش کمتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس ما واسه چی داریم اینقدر جون می کنیم آحه؟؟؟؟

سواد سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 22:24

آقا من هم در این بانک با مشکلات زیادی دست به گریبان هستم، ولی در اینجا می خوام به یک نکته ای اشاره کنم و اون اشتباهات املایی و نگارشی همکاران سپهی است. امیدوارم این اشتباهات به دلیل بی دقتی باشه وگرنه این سطح از بی سوادی واقعا فاجعه است. همکاری که «راجع به» را چندین بار می نویسد «راجب» واقعا چه توضیحی دارد بدهد؟! موارد اینچنینی در این وبلاگ بسیار زیاد است...

عابدین زاده از کلاچای گیلان کد 67 سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 22:10

سلام حقوق واریز شد . این همه اب و تاب و از اول برج 11 ما به التفاوت و کلاس چیزی نبود که .؟ سرجمع یک میلیون

fartak سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 21:26

با سلام وعرض ادب
دوستان گرامی عزیزانی که برای خدمات ماشینی پست گرفتن حقشون نبود بنا به دلایلی که بنده بیش از 24یا 25سال سابقه اگر نیاز بود بیشتر براتون باز کنکم مشکلی نیست اما بخاطر موقعیت سازمان وحفظ خیلی حریم ها از طرح
آن فعلا میگذرم وبا سند ومدرک در مورد هرکدامشان نیاز بود صحبت خواهم کرد
در مورد آقایانی که شما فرمودی با آغوش بازپذیرای همکاران هستن باید به اطلاع تان برسانم که قدیمی ها گفتن از آن نترس که های هوی دارد از ان بترس که سر بزیر دارد همون آقایی که شما آون گرگ کردی ودیگران را از اون میترسونی ادم تکلیف خودش باهاش میدونست اما متاسفانه این اقایون خیلی خوش استقبال وبد بدرقه هستن بنظر شما صداقت ویک رویی خوبه یا حیله گری و چند چهره بودن کجا شما دیدی اون اقا از بستگانش بدون هیچ مزایذه یا مناقصه اموال بانک حیف ومیل کنه واجناس دست دوم بنجل بخره
؟ دوست عزیز فقط به شما سفارش مکنم در منطقه کرمانشاه ی دوری بزنی ببینی چندنفر با مدرک دکترا وچند نفر دانشجوی دکتری داره بهتر با تحقیق حرف بزنی نه جانب دارانه وبه قصد تمدید قراردادتان دوست عزیزم خیلی چیزهای دیگه هست که سر فرصت بعرضتان خواهم رساند

کارمند بدبخت سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 19:30

معلوم نیست واقعا این حضرات دارند چه کار می کنند! امروز بیستم برج 4 شد هنوز حقوق های ما را نداده اند. سال به نیمه رسیده هنوز داریم با اشل سال 95 حقوق می گیریم در حالی که قیمت کالا و خدمات اساسی سر به فلک کشیده! لطف کنیذ همان 10٪ افزایش را بدهبد نخواستیم نظام هماهنگ پرداخت را... به قول شاعر: از طلا گشتن پشیمان گشته ایم/مرحمت فرموده ما را مس کنید!!!

بهبهو سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 08:39

باسلام خدمت تمامی همکاران از گل بهترم دیروز یکی از کارمندان بانک تجارت گفت ازین ماه بعد از افزایش حقوق وامدخودرو شروع به پرداخت میشه درود بر اقای چغازردی!

به fartak دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 23:09

شما اگه عضو بانک نیستی یعنی کارمند نیستی نظر ندهید. معلوم است بسیاری از همکارای مارا نمیشناسی که فقط دونفر را که با آنها سرو کار داشتی با دانش و تخصص میدانید. جانم بقیه همکاران از افغانستان مدرک فوق لیسانسشان را نگرفته اند. دوست ندارم اسم بیاورم اما حداقل ده نفر از آقایان هستند که از هر لحاض از دانش بانکی گرفته تا تسلط بر امور کامپیوتری اگر نگویم از آن اقایان بهترند اقلا برابرند وشعور اجتماعی و رفتاری درست و درمانی هم دارند
تنها کسی که مایلم اسم بیارم آقای خاطری و آقای جوکار هست که اینان حقشان است حتی رییس خدمات ماشینی باشن اما چون بند پ ندارند ....

باز هم تقاضا دارم کسی را از نظر دانش و تخصص برتر ندانید چون هیچ یک از همکاران ما را نمیشناسید وگرنه چنین نظری نمیدادید.
همکاران عزیز ببخشید که وقتتان را گرفتم اما نظر ایشان واقعا مرا براشفته کرد.

خبر مهم یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 22:25

فایل حقوق و مزایا و مرخصی رو پورتال قرار دادند فردا واریز میشه 19تیر 96

fartak یکشنبه 18 تیر 1396 ساعت 21:48

سلام به همه دوستان و همکاران
خصوصا منطقه کرمانشاه
با توجه به مسائلی که در چند نظر اخیر راجب انتصابات و شرایط منطقه کرمانشاه گفته شد، بر خود واجب دیدم مطالبی رو جهت روشن شدن موضوع عرض کنم.
اکثر همکاران منطقه کرمانشاه، کردستان، ایلام و همدان بنده رو کاملا میشناسند و اگر انصاف داشته باشند، تا حالا دروغ یا تملقی از زبان من نشنیده اند و از طرفی هم منافعی در تملق و دروغ در این سازمان ندارم. من پیمانکار هستم که بانک سپه یکی از مشتریان شرکت بنده هست که بر خلاف سایر مشتریان سازمانی، خیلی هم تمایل به همکاری با اون رو ندارم.
از طرف دیگه باید عرض کنم من همزمان با چهار منطقه غرب کشور مشغول همکاری هستم و نه یک بانک، بلکه بانکهای مختلفی طرف قرارداد شرکت بنده هستند. از ان حیث، شاید بهتر از همکارانی که فقط در یک شعبه یا منطقه مشغول خدمت هستند مسائل و مشکلات رو ببینم. و در انتها اگر تلخی در حرفای بنده میبینید به من ببخشید اگر حقیقتی در اون دیدید.
1. راجب انتصابات اخیر همکاران دایره خدمات ماشینی باید عرض کنم من در این سالها پیمانکار دو دایره در بانک بودم: خدمات ماشینی و حراست. پس از نزدیک با شرایط این دو دایره در این مناطق ذکر شده آشنا هستم. راجب آقای اسفندیاری باید عرض کنم که ایشان حدود 10 - 12 تا مدرک بین المللی در حوزه IT و شبکه های کامپیوتری داره، علاوه بر فوق لیسانس در رشته شبکه، از یکی از دانشگاه های معتبر ایران. امورات حوزه خدمات ماشینی کار یک فرد عادی نیست. مقداری منطقی تر به قضیه نگاه کنید. خدمات ماشینی در یک بانک، قلب اون سازمان محسوب میشه. به یاد بیارید که وقتی یک سامانه (مثلا چکاوک یا گنجینه یا ...) قطع میشه و مشتری بالای سرتون وایساده چه حال و روزی پیدا میکنید. به یاد بیارید هر مشکلی در شعبه پیش میاد، اولین تماستون با خدمات ماشینیه. از یاد نبرید که اگه شبکه بانکی ( یونیکس و کور) مختل بشه، همه شما بزرگواران، حتی با همه دانش، تجربه و تخصص بانکی و غیر بانکی هم باید جلوش مشتری بنشینید و بد و بیراه های اون رو تحمل کنید! پس یه مقدار منطقی تر و نه احساسی و مغرضانه (مقرضانه) به قضیه نگاه کنید. چه کسی در منطقه با زیر و بم یک شبکه بانکی عظیم زیر بار آشنا بوده و یا هست که جای اسفندیاری بگذارند؟ خیلی از همکاران محترم حتی برای باز کردن یه براوزر ساده مشکل دارند و مرتب با این دایره تماس میگیرند. اگه کسی رو سراغ دارید که از پس دایره ای مثل خدمات ماشینی بر بیاد بفرمایید که من هم آشنا بشم.
2. راجب آقای معقولی هم باید عرض کنم کار حوزه دایره کسب و کار هم جز موارد تخصصی به حساب میاد که کمتر کسی در منطقه کرمانشاه، لااقل تا جایی که من اطلاع دارم از عهده اون بر میاد. سر و کله زدن با دارندگان و مشتریان و همکاران و از طرفی شرکت های خدمات پوز کار ساده ای نیست و خیلی از همکارانی که شما فکر میکنید متخصص هستند حتی کوچکترین ایرادات سامانه ای دستگاه های کارت خوان رو نمیتونند بر طرف کنند. همین طور که گفتم من چون با چهار پنج منطقه مشغول همکاری هستم و شرایط همکاران در مناطق دیگه رو میبینم، شاید بهتر بتونم بسنجم و مقایسه کنم.
3. راجب آقای چغازردی هم باید عرض کنم که در این سالها که من با ایشون آشنا هستم (شاید خیلی از شما بزرگواران فقط از زمانی که ایشون به پست معاونت انتصاب شدند ایشون رو بشناسید اما بنده از خیلی سال قبل از زمانی که کسب و کار و روابط عمومی و خدمات ماشینی بودند میشناسم) بعد از پست معاونت روز به روز خاکی تر و افتاده تر شدند. روز به روز بیشتر به همکاران احترام میگذارند و مشکلات منطقه رو بیشتر حل می کنن. چرا فراموش کردید معاون منطقه قبلی که خیلی از شما عزیزان حتی جرات رد شدن از در اتاقش رو نداشتید؟ بد ترین توهین ها و رفتارها رو با همکاران میکردند و کسی حتی جرات اعتراض نداشت؟ چرا اینقدر بی انصافانه به مسائل نگاه میکنید؟ چغازردی از وقتی معاون شده منطقه آروم تر نشده؟ سر و سامون پیدا نکرده؟ احترام و تکریم همکاران بیشتر نشده؟ قبلا برای هر کار ساده و هر درخواست کوچیکی اشکتون در میومد، اما الان خیلی از شما عزیزان هرجا که مشکل پیدا میکنید و کسی رو حلال اون نمیبینید، صرف نظر از رعایت سلسه مراتب، تنها کسی رو که بتونه مشکل رو حل کنه چغازردی میبینید. حالا که حسب تخصص و دانش دوتاهمکار که از شما ممکنه سابقه کمتری داشته باشند رو پست داده، همه اینها رو زیر پا نگذارید. قضاوت یک طرفه در شان یک انسان با اخلاق نیست.
سخن طولانی شد و بنده عذر خواهی میکنم.

منصور شنبه 17 تیر 1396 ساعت 23:11

آقا هر جور راحتید. فرهنگ و اعتقادات هر کسی فرق میکنه. از فردا هرکی با هرکی دشمنی داره، چه حق و چه نا حق بیاد اینجا با ذکر اسم و سمت آبروش رو ببره و دوتا نسبت و دری وری بهش بگه، مدیر وبلاگ هم تایید میکنه. بعد ببینیم بانک درست میشه یا شرایط تغییر میکنه یا یه جایی باید حرفا تون را ثابت کنید.

بهبهو شنبه 17 تیر 1396 ساعت 10:09

همکارا سلام این بحثها رو رها کنید دنبال حقوق پایمال شدهمون باشیم وام خودرو جعاله اضافه کار ساعت کاری

سپه مظلوم جمعه 16 تیر 1396 ساعت 13:53

هر کس به هر شکل میتونه تیعیض بین بانک ملی و سایر بانک ها را در خصوص رفاهیات و مزایای کارکنان را به گوش سازمان های بازرسی دیوان محاسبات دیوان عدالت اداری مجلس شورای اسلامی و ... برسونه که بررسی بشه چه خونی از کارمندان بانک ملی نسبت به ما رنگی تره ....من که دارم این اقدام را انجام میدم خواهش میکنم شعار و حرف زدن بسه وارد عمل بشید اگر تبعیض نباشه نان خشک هم بهمون بدن اعتراضی نیست اما چطور ممکنه تمام کاسه کوزه ها فقط باید رو سر بانکی مثل سپه خرد بشه

مردان بی ادعا چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 21:24

مشکلات نیروی انسانی در بانک سپه.

چاره اصلی مساله کمبود نیروی انسانی چیست؟ به نظر من تنها راه ممکن و منطقی برای غلبه بر این مشکل "به کار گیری نیروهای قراردادی به عنوان متصدی امور بانکی" است. عجله و پیش داوری نکنید؛ بگذارید از ابعاد مختلف این راه حل را بررسی کنیم.

مزایا:

1_ استخدام نیروی قراردادی، احتیاج به هیچ مجوز و ردیف استخدامی ندارد. قانون به همه سازمانها و نهادهای دولتی اجازه داده است، برای انجام کارهای خود، خرید خدمت انجام دهند. برای این کار هم می توان مستقیما نیروهایی از بیرون سازمان گرفت و یا نیروهای باسواد قراردادی که در سایر قسمتهای بانک هستند را با آزمون و گزینش به عنوان متصدی امور بانکی مشغول کرد.

2_ آزمون این نوع استخدام توسط بانک انجام شده و اتلاف وقت آزمون رسمی را ندارد. حداکثر ظرف مدت سه ماه می توان یک نیرو را انتخاب و استخدام کرد و برای تحویل گرفتن مسئولیت آموزش داد. همچنین می توان آزمونی برگزار نکرد و انتخاب را بر اساس رزومه تحصیلی و کاری افراد انجام داد.

3_ در این روش احتیاجی به رعایت هیچ سهمیه ای نیست؛ چون سهمیه ها برای استخدام رسمی است. همچنین احتیاجی به رعایت برابری جنسیتی در استخدام نیست؛ یعنی می توان بر حسب نیاز همه نیروها را مرد یا زن استخدام کرد.

4_ به علت موارد مختلف بیمه ای و بازنشستگی، به کارگیری این نیروها بسیار برای بانک به صرفه تر است. می توان همین هزینه صرفه جویی شده را برای آموزش و رفاه همه همکاران به کار گرفت.

5_ به علت وجود قراردادهای یک ساله برای این نیروها، هر گونه تخلف اخلاقی و مالی را به راحتی می توان با عدم تمدید قرارداد برای آنها پاسخ داد. به همین دلیل برعکس تصور، این نیروها می توانند بسیار کارا و بهره ور باشند.

6_ به علت سریع و ساده بودن استخدام این نیروها، به راحتی در زمان نیاز شهرهای مختلف، می توان نیروی بومی همان شهر را استخدام کرد و از رفت و آمد نیروها بین شهرهای مختلف و خطرات و هزینه های مادی و معنوی آن جلوگیری کرد.

تجربیات گذشته:

1_ تمام بانکهای خصوصی از ابتدا و همه بانکهای خصوصی شده از زمان خصوصی شدن، روش به کار گیری نیروهای جدید خود را بر این مبنا (قراردادهای یک ساله) قرار داده اند. تا کنون هیچ اتفاق عجیب و غریبی هم در این بانکها به دلیل این روش مشاهده نشده است.

2_ بانک دولتی کشاورزی، چند سالی است برای شغل متصدی امور بانکی به ویژه در شهرهای کوچک، نیروی قراردادی استخدام می کند تا با بومی گزینی، هزینه ها و خطرات کاهش رفت و آمد همکاران خود را کاهش دهد.

3_ زمانی همه پیش خدمتهای بانک رسمی بودند؛ ولی با یک سیاست همه قراردادی شدند. زمانی همه نیروهای پولرسانی رسمی بودند؛ ولی با یک سیاست همه قراردادی شدند. یادم نمی رود چه وحشتی از این موضوع وجود داشت؛ ولی الان اصلا کسی در این باره حرف می زند؟ دو سال گذشته برای اولین بار برای شغل بایگان آزمونی بین نیروهای قراردادی در تهران برگزار و این نیروها به کار گرفته شدند. آیا این نیروهای قراردادی مسائل و مشکلاتی دارند که مثلا نیروهای رسمی نداشته باشند؟

4_ سال گذشته از همه مناطق، چند نیروی قراردادی بعد از آزمون، گزینش و آموزش، به عنوان تحویلدار مشغول شدند. چندین ماه از به کارگیری این نیروها گذشته است؟ آیا این تجربه یک تجربه موفق نبوده است؟

بیایید بدون پیش داوری و تعصب به این موضوع بیندیشیم. ما دنبال جواب ایده آل نیستیم. ایده آل این است که بانک هر ساله نیروی رسمی استخدام کند؛ ولی این چیزی است که غیر ممکن است و اگر هم ممکن باشد حتما جوابگوی کمبودها نخواهد بود. ما به دنبال مدیریت بحران هستیم. این راه حل را از این منظر نگاه کنید. در قسمت بعد به سوالهایی که شاید برای ایراد به این راه حل وجود داشته باشد، پاسخ داده خواهد شد.

نفس چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 19:45

این رییس ها همشون یک کرباس هستند تا کار مندند خوبند به محضی که رییس شدند همه همکارارای قبلیشونو فراموش میکنند فقط میشن آیینه دق
مدیر یک نظر سنجی بزن
رییس خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد

حالا که بحث پارتی دارا داغه چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 18:36

آقا همکار کارشناس پارتی دارمان هنوز فرق مراسم عذا و عروسیه نمیدانه با اون تیپ رنگارنگ امده بود مراسم مادر مدیرعامل
راستی اینا تو ستاد هر جور دلشان میخاد لباس میپوشن؟؟؟؟
م یه روز کت اسپرت پوشیدم ریسم صدتا متل بارم کرد
منصور اسم ریسم نیارم؟؟؟منصور بیخیال شو. مراجع کجا بوددلت خوشه ها خدا تو پست دادنا دخالت نداره عادت حردین هرجا گیر میکنین خدا و آبرو میکشین وسط
من میگم به شبکه منو تو هم پیام بفرستیم

همکار بانکی چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 15:42

قابل توجه همه دوستان عزیز
پرداخت تسهیلات خودرو و فروش اقساطی کالا تصمیم شورای هماهنگی بانکها بوده و طبق این تصمیم که اکثرا نانه اش رو هم در فضای مجازی دیده اید باید تا آخر سال 96 اجرائی و پرداخت بشه.

همکار چهارشنبه 14 تیر 1396 ساعت 07:53

حالم داره از این نظر همکار بهم میخوره برش دار

درس اخلاق ممنوع سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 20:59

منصور جان لطفا جا نماز آب نکش. ما اینجا داریم خفه میشیم شما نظر نده بیزحمت. اسمایی هم که همکارای من آورده اند خودشان ختم روزگارند نیاز به حمایت تو ندارند

همکار سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 09:41

سلام اقای مدیر وبلاگ خواهشا این دعواهای قوم و قبیله ای رو نزارید توی این وبلاگ این چیه وقت همه رو گرفتن با این,,,,هر کدومتون میتونید برید حقتون رو بگیرید در غیر این صورت بشینیت سر جاتون شلوغش نکنید وقت این وبلاگ و بقیه همکارا رو هم نگیرید

همکار سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 09:35

سلام.اقایان همکار کرمانشاهی خواهشا این جنگ و جدل سر پست و مقام رو همون به متطقه خودتون محدود کنید بهتره ما چه میدونیم اسفندیاری کیه و شهاب کیه و حق با کیه پس برید خودتون بامسولین منطقه تون صحبت کنید.تا حقتون رو بگیرید البته اگر جرات دارید که رودر رو از حقتون دفاع کنید.پس لطفا وقت این وبلاگ رو با این حرفهای بیهوده حدر ندهید

به‌منصور خان سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 08:39

منصور خان شما باید بیای منطقه ما تا بفهمی چه خبره. بیزحمت کم بگین اینو باید بیان کنی اونو نباید. خود سانسوری که نداریم
اگه باعث کوچکترین تذکری به اقایان بشود بهتر است که نظرات نوشته شود. در کشور های پیشرفته مردم میتوانند حتی از رییس جمهور انتقاد کنن ما نمیتوانیم اسم دوتا بچه را بیاوریم؟۶

همکار سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 08:37

بیاید همه شعار ادغام_با_ملی سر بدیم!

شنیدم وام ضروری ماها قرار خیلی کم بشه، دریافتی همکارایی که این ماه نوبتشون بوده خیلی کمتر از مقدار مورد پیشبینی بوده! ولی بانک ملی قراره 40 برابر حقوق جدید بگیرن!!!

(البته تا نگیریم هیچی معلوم نیست، ولی اگه بانک ملی بگیره و ما نگیریم دیگه هم از هیئت مدیره شجاعمون -که فقط در ندادن حقوق کارمند شجاعند- نمیشه چیزی توقع داشت!)


همکارا هوشیار باشن که کلاه وام خودرو مجدد سرمون نره!

#بی_عرضه
#ادغام_با_ملی
#ادغام

هادی سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 01:40

سلام مدیر جان
آقا یه کمپین درست کنیم ما هم حقمون رو بگیریم مثل بانک ملی
تبعیضایی که هست:
1.ساعات کار ، ما 7 میاییم صبحا اونا 7:30
2. اضافه کار بدون اینکه بیان میگیرن ما باید بیاییم بگیریم تازه اونا اگه بعد از ظهر بیان علاوه بر اضافه کار پول کشیک هم میگیرن
3.تحویلدارا علاوه بر کسری صندوق کارانه تحویلداری هم میگیرن
4.سختی شرایط کار اونا سال قبل بیشتر میگرفتن و....

hamkar دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 22:16

همکار گرامی اینکه اقای اسفندیاری ادب را رعایت میکند وظیفه اش است و دلیل نمیشود با 11 سال سابقه معاون دایره درجه یک شود البته معیار پست گرفتن اینها ادب و نزاکت نبوده وگرنه همه معقولی را به تند خویی و بی نزاکتی میشناسند. من به انتخاب این دونفر شدیدا" معترضم هیچ همکاری از این موضوع رضایت ندارد نه شایستگی در اینها هست نه بایستگی چطور دونفر کم سابقه از یک دایره همزمان ارتقا جهشی میگیرند موضوع عجیب و تفکر بر انگیزیست.
لغو احکام مورد درخواست من وبسیاری از همکارانم در شعب مختلف نیز میباشد.

منصور دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 15:50

بنده از منطقه کرمانشاه نیستم و این افرادی که اسم برده شدن رو اصلا نمیشناسم. اما با این حرکتی که این عزیز همکار کردن و با آبروی چند نفر در حالی که امکان دفاع از حیثیت خودشون رو ندارن، بازی کردن رو کاملا مخالفم. عزیز من حق الناس و آبروی افراد شوخی نیست و شما نه در جایگاهی هستید که به همه چیز آگاهی داشته باشید و قضاوت کنید و نه چنین کاری شایسته یک مسلمان معتقده.
بنابراین اگه بی عدالتی از دید شما تو منطقه تون هست، اگه احیانا میتونید از مراجع مربوطه پیگیری کنید و اگه نمیتونید بیخود و بیجهت نه گناه کسی را پاک کنید و نه آبروی کسی رو بریزید. خدا روزی دهنده و به همه چیز آگاه است.
ضمناً مجددا عاجزانه از برادر عزیز مسئول وبلاگ خواهش میکنم، اخلاق، ادب و شان بانک و همکاران رو در تایید نظرات بیشتر مورد توجه قرار بدهند. چه بسا افراد غیر همکار و حتی غیر بانکی که این مطالب را میخونن و مارو همگی باهم قضاوت میکنند. یا حق التماس دعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد